NN Hayat ve Emeklilik yol haritası belirledi
Yaptığı araştırma sayesinde Türkiye’de çalışanların ve işverenlerin önceliklerini ve eğilimlerini analiz eden NN Hayat ve Emeklilik, bu doğrultuda yol haritası belirledi.
NN Hayat ve Emeklilik, 20- 21 Ekim’de Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşen 16. Dünya İnsan Yönetimi Kongresi kapsamında “Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) ve Otomatik Katılım” başlığıyla bir oturum düzenledi. NN Hayat ve Emeklilik Satış Kanallarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Erdinç ve İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Başak Beleli; Türkiye’de BES’in geldiği noktayı, otomatik katılım ile ilgili uygulama detaylarını, müşteri beklentilerini belirlemek amacıyla yaptıkları araştırma sonuçlarını ve NN Hayat ve Emeklilik’in bu alandaki çalışmalarını aktardı.
“Güven konusuna eğildik”
NN Hayat ve Emeklilik’in çatısı altında bulunduğu NN Group’tan bahseden Erdinç ve Beleli yaptıkları ortak sunumda şunları paylaştılar: “Hem kısa vadede, hem uzun vadede en büyük önceliğimiz müşterilerimiz. Otomatik katılımda da NN’in bu konuda sahip olduğu global deneyim ve uzmanlığı ile her zaman müşterilerimizin yanında olacak ve kolay, hızlı ve güvenilir süreçlerimiz ile en mükemmel müşteri deneyimini yaşatacağız.
Bu konuda yaptığımız araştırma sayesinde Türkiye’de çalışanların ve işverenlerin önceliklerini ve eğilimlerini analiz ettik. Yol haritamızı da bu doğrultuda belirledik ve araştırmada öne çıkan ‘Güven’ konusuna eğildik. NN Hayat ve Emeklilik olarak; müşterilerimizin emeklilik tasarruflarının sağlam ve köklü bir şirkette değerlendirme ve uzun süreli istikrar arayışına uygun ürün ve hizmetler sunuyoruz.”
HIZLIYIZ, KÂRLIYIZ VE DENEYİMLİYİZ
Türkiye’de BES’te katılımcı sayısının 6,5 milyon ve fon büyüklüğünün 56 milyar TL, hedefin ise 400 milyar TL’lik fona ulaşmak olduğunu belirten Alper ve Beleli; otomatik katılımın bu hedefe ulaşmak için atılan çok önemli bir adım olduğunu dile getirerek şöyle devam ettiler:
“Sunduğumuz ürün ve hizmetlerle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak ve ayrıcalıklı olduklarını hissettirmek önceliğimiz… ‘Neden NN Hayat ve Emeklilik?’ diye soracak olursanız, ‘Çünkü hızlıyız ve deneyimliyiz’. NN olarak, otomatik katılım konusunda özellikle Romanya ve Polonya başta olmak üzere pek çok ülkede edindiğimiz global tecrübemiz ve uzmanlığımızdan yararlanıyoruz. Sistemin insan kaynakları uzmanları ve yöneticilerine getireceği operasyonel zorluklar konusunda da en etkili çözümleri sunuyoruz.
Bu konuda altyapı çalışmalarımız büyük bir hızla devam ediyor.” NN Hayat ve Emeklilik yetkilileri ayrıca, fuar alanındaki stantlarında ziyaretçileri ağırladı ve 1 Ocak 2017’de devreye girecek “otomatik katılım” ile ilgili katılımcıların akıllarındaki soru işaretlerini giderdi.
ACENTELER, SPORTİF ORTAMDA BAŞARILI SATIŞA MOTİVE OLDU
NN Hayat ve Emeklilik’in Hayat Ligi acenteleri ikinci üç aylık dönemi, sportif ortamda başarılı satışa motive olmak için iki gün boyunca yelken eğitimi alarak ve 2017 takvimi ile ilgili atölye çalışmasına katılarak tamamladı.
NN Hayat ve Emeklilik’in yüksek hacimde hayat sigortası satışı yapan veya satış yapma potansiyeli olan acentelerini eğitmek ve daha başarılı satışlar yapmaya motive etmek amacıyla başlattığı Hayat Ligi’nde ilk üç aylık dönem, eğitimler, yarışlar ve atölye çalışmalarıyla sona erdi. Bu dönemi başarıyla tamamlayıp, ikinci üç aylık döneme geçmeye hak kazanmış acenteler için iki günlük bir etkinlik düzenlendi.
Etkinliğin ilk gününde katılımcı acenteler, “Yelken Eğitimi” ile farklı bir deneyim yaşadı.
Katılımcılar sportif ve heyecanlı bir ortamda anı yönetme, takım ruhu, gözlem yapma, stratejik düşünme gibi birçok konuda kendilerini geliştirme imkânı buldu. Hayat Ligi’nin ikinci döneminde yarışacak acentelere yönelik, NN Akademi’nin farklı deneyimler kazandıran, keyifli ve bir o kadar da geliştirici eğitimleri sürüyor. Hayat ligindeki acentelerin bir sonraki etkinliği ise acentelere sunulacak eğitim kataloğundan kendilerinin almayı isteyecekleri eğitimler ile olacak.
Katılımcılar, etkinliğin ikinci gününde Ürün Yönetimi Departmanı tarafından düzenlenen atölye çalışmasına katıldı. 2017 yılına ait ürün planlarının paylaşıldığı atölyenin ilk bölümünde, katılımcılar mevcut ürünlerle ilgili geri bildirimler verdi ve gelecek dönem ile ilgili beklentilerini paylaştı. Atölyenin ikinci bölümünde ise ekipler halinde yeni ürün fikirleri ve 2017 takvimi üzerinde çalıştılar.
NN Hayat ve Emeklilik’in, başarılı satışları artırmanın yanı sıra işin mutfağındaki acentelerinden geri bildirim alarak hayat sigortası ürün ve hizmetlerini geliştirmeyi de hedeflediği Hayat Ligi kapsamındaki etkinlikleri devam edecek.