Büyüyebilmek İçin Güç Kazanmak Şart

KAYSİAD Yönetim Kurulu Üyesi-GÖKÇE  UYSAL

Acenteler ve hizmet sunduğu kitle için sigorta kavramı, yalnızca trafik, kasko ve DASK’ı kapsadığı düşünülür. Oysa sigorta denildiğinde çok daha kapsamlı, her kitlenin talep edebileceği hizmete yanıt verebilecek birçok sigorta ürünü mevcuttur.

haber 7 006Sigorta şirketleri, acenteler vs. bu ürün çeşitliliğini daha da genişleterek, tüketiciye bu ürünlerle ilgili bilgi aktarımında bulunarak bu ürünlerin de bir kasko, DASK veya trafik sigortası kadar gerekli olabileceğini ve öneminin ne derecede büyük olduğunu empoze etmeli. Büyüyebilmek için güç kazanmak şart. Bir araya gelerek tek çatı altında daha güçlü duruş sergilenebileceği kanaatinde olmamız gerekiyor. Dönem dönem sigorta şirketleri farklı ürünlerde farklı fiyatlandırma yapıyor. Örneğin, müşteri kapı kapı gezip teklif almaktansa “A” acentesine geldiğinde kendisi için en uygun teklife daha rahat ulaşacak belki de sigorta ile ilgili farklı yönde tekliflere açık olduğu tespit edilecek, diğer ürünleri de satın alma arzusunda olacak. Bu kapsamda teknik elemanlar da birçok firmanın farklı farklı çok sayıdaki ürününü çalışmaktan ziyade her sigorta şirketinin daha donanımlı ve uzman bir temsilcisi olacak. Maliyet avantajı getirecek Elbette ki bu birlik acenteleri maliyet açısından daha avantajlı hale getirecek. Her acente kira, stopaj, teminat mektubu, personel maliyetleri, demirbaş, faturalar vs. gibi birçok kalemde ödeme yapıyor. Haliyle birlik sağlanması ile bu maliyetlerde bir düşüş olacak. Kurumsal bir yapıya dönüşmek sigorta şirketleri, acenteler ve çalışanlar açısından sektöre daha da güven duyulan bir bakış açısı sunacak.


tsrsb   dask   sigortacili   sigorta_gov   tsev    sigorta bilgi merkezi    sigorta tahkim komisyonu    guvencehesabi

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: