iş Ortaklarımız Neler Bekliyor?

iş Ortaklarımız Neler Bekliyor?

Sektörün en büyük üretim kaynağı olan acenteler iş ortakları şirketlerden...

Uygulama Ve Denetime Dikkat! Acenteler Yönetmeliği Neler Getiriyor?

Uygulama Ve Denetime Dikkat! Acenteler Yönetmeliği Neler Getiriyor?

22.10.2014 tarihinde yürürlüğe giren Sigorta Acenteleri Yönetmeliği...

Sözleşmeler Adil Olmalı!

Sözleşmeler Adil Olmalı!

15 bini aşkın sigorta acentesi, trafik sigortalarında komisyonların diğer branş ödemelerine...

Ciddiye Alınmak isteyen Sigorta Şirketi, Tüsaf ile iş Ortağı Olmalı

Ciddiye Alınmak isteyen Sigorta Şirketi, Tüsaf ile iş Ortağı Olmalı

 Lloyd’s EMEA Bölge Başkanı Cameron Murray “Türkiye’de acenteler...

  • iş Ortaklarımız Neler Bekliyor?

    iş Ortaklarımız Neler Bekliyor?

    Perşembe, 22 Eylül 2016 09:40
  • Uygulama Ve Denetime Dikkat! Acenteler Yönetmeliği Neler Getiriyor?

    Uygulama Ve Denetime Dikkat! Acenteler Yönetmeliği Neler Getiriyor?

    Pazartesi, 29 Ağustos 2016 08:24
  • Sözleşmeler Adil Olmalı!

    Sözleşmeler Adil Olmalı!

    Pazartesi, 29 Ağustos 2016 07:52
  • Ciddiye Alınmak isteyen Sigorta Şirketi, Tüsaf ile iş Ortağı Olmalı

    Ciddiye Alınmak isteyen Sigorta Şirketi, Tüsaf ile iş Ortağı Olmalı

    Cuma, 26 Ağustos 2016 14:22

Tüsaf'dan Haberler

  • Sep 22 , 2016

    TÜSAF’ın sorumluluk sigortalarında Türkiye’nin öncü şirketlerinden AIG Sigorta ile acentelere yönelik hazırladığı “Mesleki Sorumluluk” poliçesi yeni bir dönem başlattı.

  • Aug 29 , 2016

    22.10.2014 tarihinde yürürlüğe giren Sigorta Acenteleri Yönetmeliği süreç içerisinde değişikliklere uğradı. 16.01.2016 tarihinde yapılan değişiklik son şeklini 16.07.2016 tarihinde alarak yürürlüğe girdi. Özellikle, acente idari altyapısında gündemi meşgul eden bazı maddeler son halini alırken, biz de acenteler için rehber niteliği taşıyacağını düşündüğümüz bu değişiklikleri derledik.

  • Aug 29 , 2016

    15 bini aşkın sigorta acentesi, trafik sigortalarında komisyonların diğer branş ödemelerine bağlı şart olarak kademeli haline getirilmesi ile uğraştığı yetmezmiş gibi acentelik sözleşmelerinde dayatmalarla karşı karşıya…

  • Aug 26 , 2016

     Lloyd’s EMEA Bölge Başkanı Cameron Murray “Türkiye’de acenteler yüzde 70’lik paya sahip bir dağıtım kanalı. Burada ciddiye alınmak isteyen sigorta şirketi, TÜSAF ile iş ortağı olmalı. En kısa sürede Türkiye’de faaliyetlerimizi yürütmeyi ve TÜSAF ile çalışmayı dört gözle bekliyoruz” dedi.

  • Mar 01 , 2016

    Acentelerinin sorunlarına çözüm yolları arayan ve kamuoyunda da bu yönde lobi çalışmaları yürüten Türkiye Sigorta Acenteleri Federasyonu Yönetim Kurulu toplantısını bu kez Doğu’nun Paris’i olarak bilinen Erzurum’da gerçekleştirdi.

Sektörden

  • Sep 22 , 2016

    Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, zorunlu poliçelerin takibinin yapılması ve sağlam kontrol mekanizmalarının kurulması gerektiğini söyledi.

  • Sep 22 , 2016

    Sompo Japan Sigorta Acenteler Satış Yönetimi ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Murat Dişçi, dijital satış dönemini acenteleriyle birlikte yaşayacaklarını söyledi.

  • Sep 22 , 2016

    HDI Sigorta Adana Bölge Müdürü

    NİHAN BAKMAZ

    Şirketler için ideal acente, yıllık belirli bir hacimde üretim yapabilen ve bu üretimin trafik ve kasko dışında diğer ürün gruplarında da dengeli üretim yapabilen acentedir. Liyakat, temsil kabiliyeti, bilgi, donanım ve kültürel özellikler de önem arz etmektedir.
    Temsil kabiliyeti çok önemli, bunun için de temsil edebilecek acenteleri seçmek ve onları hem teknik anlamda hem de kurum kültürü anlamında eğitmek şirketlerin ana prensibi olmalıdır. Acentelerin çok sık şirket değiştirmeleri ve çok fazla şirketle çalışıyor olmaları şirketlerin teknik eğitim yapma iştahlarını azaltmaktadır. Daha çok yapılan toplantılar, şirket acente ilişkisini geliştiren ve acentelerin şirketi sahiplenmesini yaşatan toplantılardır. Bizim için acentelik ilişkisi çok önemlidir. Acentelerimizin her zaman yanında olmaya ve şirket içinde yarattığımız ve yaşattığımız aile kavramını acentelerimizde de daha da geliştirebilmek için formal ve informal toplu acente toplantılarımız en önemli organizasyonlarımızdandır.

  • Sep 22 , 2016

    Doğa Sigorta Antalya Bölge Müdürü

    TAMER EVRENSEL

    Öncelikle acente, insanların olabilecek risklerini belli bir prim karşılığında teminat altına alınmasına aracılık ettiğinin bilincinde olarak sigorta kültürünün yaygınlaşması için emek sarf etmeli. Sigortacılığın sadece, tek düze zorunlu sigortalardan ibaret olmadığını düşünürken, risk analizini de en iyi şekilde yaparak doğru fiyatla tüm branşlarda faaliyet göstermeli. Sigortalılarının hak ve menfaatlerini korurken, iş ortağı olduğu sigorta şirketinin/şirketlerinin de hak ve menfaatlerini aynı değerde korumalı, kendisine vekaleten verilen yetkiler çerçevesinde meslek etiğine uygun davranarak mesleki değerlere önem vermeli. Elbette ki öncelik; ifade ettiğimiz gibi, meslek etiğine uygun davranması mesleki değerlere önem vermesiyle birlikte, şirketimizi en iyi şekilde temsil edebileceğine inanmamız gerekiyor. Bununla birlikte ruhsatımızın bulunduğu ve faaliyet gösterdiğimiz tüm branşlarda üretim yapılmasını bekleriz.

Üye İl Derneklerinden

  • Sep 19 , 2016

    HATAY SİGORTA ACENTELERİ DERNEĞİ

    Türkiye Sigorta Acenteleri Federasyonu (TÜSAF) üyesi olan Hatay Sigorta Acenteleri Derneği (HATSADER), 2003 yılında kuruldu. Derneğe kayıtlı 73 üye bulunuyor.

    Yeni yönetimini oluşturan Hatay Sigorta Acenteleri Derneği, il ve genelindeki diğer meslektaşlarını tek çatı altında toplamayı hedefliyor. HATSADER, acenteler arasında birlik ve beraberliği sağlamayı, iletişimi güçlendirmeyi ve de yanlış uygulamaların önüne geçmeyi de öncelikli olarak görüyor. Sektörle ilgili gelişmeleri yakından takip eden, TÜSAF ile ilişkilerine önem veren Hatay Sigorta Acenteleri Derneği, toplantılar yapıyor, acentelerin sorunlarına çözüm yolları arıyor. Hatay Sigorta Acenteleri Derneği’nin yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluşuyor: “Emire Ofazoğlu (Dernek Başkanı), Ümit Yoğun (Başkan Yardımcısı), üyeler: Mahmut Güler, Hacı Yatar, Ahmet Fatih Ömeroğlu, Ersin Köybaşı, Burak Karagöz, Ganim Mayadalı, Adem Türk.”

  • Mar 01 , 2016

    2013 yılında kurulan Uşak Sigorta Acenteleri Derneği kısa zamanda merkez il ve çevre ilçelerdeki acentelerin yüzde 80’den fazlasına ulaşması ile büyük bir başarıya imza attı.

  • Feb 01 , 2016

    Sakarya Sigorta Acenteleri Derneği (SASADER), 2013 yılında Çetin Erdil başkanlığında kuruldu. Dernek, acenteler arasındaki birlik ve beraberliği sağlamayı, iletişimi güçlendirmeyi, sektörü takip edip gelişmelere ayak uydurmayı ilke edindi. Sakarya Sigorta Acenteleri Derneği, 2014 yılında Türkiye Sigorta Acenteleri Federasyonu’na (TÜSAF) katıldı ve dernek başkanı Çetin Erdil de Federasyon yönetiminde görev aldı.

  • Feb 01 , 2016

    Osmaniye Sigorta Acenteleri Derneği (OSAD), acentelerin ekonomik, sosyal ve kültürel gelişmelerine katkıda bulunmak, üyelerin çıkarlarını korumak, meslek faaliyetlerinde meydana gelebilecek hukuki sorunlarda yardımcı olmak, sigorta sektörünün gelişmesine yardım ederek üyelerin topluma ve sektöre daha yararlı olmalarını sağlamak amacıyla 31 Aralık 2004 tarihinde Nihat Arslan başkanlığında beş acente temsilcisinin katılımıyla kuruldu.

Sigortacım Dergisi

Sigortacım Dergisi Eylül 2016 Sayı:18 
Eylül 2016/ Sayı:18

En Son Eklenen Haberler

  • Sep 22 , 2016

    Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, zorunlu poliçelerin takibinin yapılması ve sağlam kontrol mekanizmalarının kurulması gerektiğini söyledi.

  • Sep 22 , 2016

    Sompo Japan Sigorta Acenteler Satış Yönetimi ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Murat Dişçi, dijital satış dönemini acenteleriyle birlikte yaşayacaklarını söyledi.

  • Sep 22 , 2016

    HDI Sigorta Adana Bölge Müdürü

    NİHAN BAKMAZ

    Şirketler için ideal acente, yıllık belirli bir hacimde üretim yapabilen ve bu üretimin trafik ve kasko dışında diğer ürün gruplarında da dengeli üretim yapabilen acentedir. Liyakat, temsil kabiliyeti, bilgi, donanım ve kültürel özellikler de önem arz etmektedir.
    Temsil kabiliyeti çok önemli, bunun için de temsil edebilecek acenteleri seçmek ve onları hem teknik anlamda hem de kurum kültürü anlamında eğitmek şirketlerin ana prensibi olmalıdır. Acentelerin çok sık şirket değiştirmeleri ve çok fazla şirketle çalışıyor olmaları şirketlerin teknik eğitim yapma iştahlarını azaltmaktadır. Daha çok yapılan toplantılar, şirket acente ilişkisini geliştiren ve acentelerin şirketi sahiplenmesini yaşatan toplantılardır. Bizim için acentelik ilişkisi çok önemlidir. Acentelerimizin her zaman yanında olmaya ve şirket içinde yarattığımız ve yaşattığımız aile kavramını acentelerimizde de daha da geliştirebilmek için formal ve informal toplu acente toplantılarımız en önemli organizasyonlarımızdandır.

  • Sep 22 , 2016

    Doğa Sigorta Antalya Bölge Müdürü

    TAMER EVRENSEL

    Öncelikle acente, insanların olabilecek risklerini belli bir prim karşılığında teminat altına alınmasına aracılık ettiğinin bilincinde olarak sigorta kültürünün yaygınlaşması için emek sarf etmeli. Sigortacılığın sadece, tek düze zorunlu sigortalardan ibaret olmadığını düşünürken, risk analizini de en iyi şekilde yaparak doğru fiyatla tüm branşlarda faaliyet göstermeli. Sigortalılarının hak ve menfaatlerini korurken, iş ortağı olduğu sigorta şirketinin/şirketlerinin de hak ve menfaatlerini aynı değerde korumalı, kendisine vekaleten verilen yetkiler çerçevesinde meslek etiğine uygun davranarak mesleki değerlere önem vermeli. Elbette ki öncelik; ifade ettiğimiz gibi, meslek etiğine uygun davranması mesleki değerlere önem vermesiyle birlikte, şirketimizi en iyi şekilde temsil edebileceğine inanmamız gerekiyor. Bununla birlikte ruhsatımızın bulunduğu ve faaliyet gösterdiğimiz tüm branşlarda üretim yapılmasını bekleriz.

  • Sep 22 , 2016

    Liberty Sigorta Akdeniz Bölge Müdürü

    ECE ÜLKEN

    Şirketlerin istediği acente profilinde üç ana değer esas olarak belirlenmektedir. Büyüme, karlılık, müşteri portföyü ve ilişkileri. Acentenin yıllar itibari ile sürekli reel anlamda büyüyen, yaptığı işten kendisi ve çalıştığı şirkete para kazandıran, portföyünü yenilikçi ürünlerle şekillendiren ve müşterilerinin portföyünde ortalama kalış sürelerinin uzun soluklu olduğu bir yapıda olmadır.

Yazarlar

  • Sep 26 , 2016

    ÇETİN YAMAN

    Kadrajımdan Sanat

    Ertuğrul Fırkateyni’nin hikayesini ilk Sunay Akın'ın anlatımından dinlemiştim. İlk dinlediğimde çok etkilemişti beni bu hikaye. Fırkateyni anlatmaya geçmeden önce o dönemlere biraz değinmek gerek. II. Abdülhamit'in bahriyesi donanmaya hiç önem vermezdi. Araştırmacı, yazar ve emekli hakim tümamiral Fahri Çoker, “Deniz Harp Okulumuz” adlı kitabında bu konunun nedenini şöyle anlatıyor:

  • Sep 26 , 2016

    HANİFE KARAMUSTAFAOĞLU

    Eğitim

    Çok iyi hazırlanmış bir özgeçmişe sahip olsanız da eğer görüşme sırasında iyi bir performans gösteremezseniz bu özgeçmişin hiçbir değeri yoktur. Bu nedenle öncesinde hazırlık yapmak önemlidir. Mülakat için hazırlık ve alıştırma yapın, fakat cevaplarınızı ezberlemeyin ya da uzun uzadıya anlatmayın. İşin niteliğine, şirketin yapısına ve çalışacağınız alana uygun bir şekilde giyinin.
    Herhangi bir iş görüşmesinden önce kendinizi tam anlamı ile tanımaya çalışın.
    Kendini tanıyan kişinin, profesyonel niteliklerini ve kişilik özelliklerini karşı tarafa daha iyi aktarabildiğini unutmayın. Kesinlikle niteliklerinizi ve tecrübelerinizi küçümsemeyin.

  • Sep 26 , 2016

    MUSTAFA AYDINÇELEBİ

    Canlı Arşiv

    Kuralları ve kurumları olmayan bir sektör olduğumuz 2007 öncesi dönemde; herkes kendi kuralına göre oynuyordu. Bu kargaşa ortamı nedeniyle; sektör oyuncuları da sektörün velinimeti olan sigortalılar da mutlu değildi.

  • Sep 26 , 2016

    HASAN ALİ GÖZÜKARA

    Otoacente

    Yağmur ve karla birlikte bu sonbahar ve kış da otomobiliniz ve sizin için çok zor geçecek. Bu şartlarla yüzleşmeden önce hazırlığınızı yapmanızda fayda var.

  • Sep 26 , 2016

    ADNAN ÇELİK

    Parametre

    Enflasyon, yüzde 0,29 gerileyerek son yedi yılın en düşük ağustos ayı rakamı olarak kayıtlara geçti.


tsrsb   dask   sigortacili   sigorta_gov   tsev    sigorta bilgi merkezi    sigorta tahkim komisyonu    guvencehesabi

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: