“Sigortacı Asosyal Değil, Sosyal Olmalı”

TÜSAF Başkan Yardımcısı Emin Melih Çırpar, sigortacılıkta ilk ve en önemli kuralın mesleği sevmek olduğunu söyledi. Sigortacılığın insan ilişkileriyle yönetilen bir meslek olduğunu kaydeden Çırpar, “Sigortacı, asosyal değil çok sosyal olmak durumunda” dedi. UMEM Projesi hakkında da öğrencilere bilgi veren Çırpar, proje sayesinde iş arayanların öncelikle staj gördüğü, sonrasında iş bulma imkanın daha kolay olduğunu söyledi. İş arayanı hamur, işvereni fırına benzeten Çırpar, “Bu proje sayesinde işveren sigortacı, kendi iş ahlakına ve iş yöntemine göre eleman yetiştiriyor” diye konuştu.

TÜSAF Yönetim Kurulu Üyesi Selim Balıkçı ise “Teoride öğrenilenler yeterli olmuyor pratikte de deneyim kazanmak gerekiyor. Müşteriye bilgi birikiminizi hissettirmeniz gerekiyor” dedi. Balıkçı, sigorta sektörünün daha nitelikli insanlarla büyümesi için mücadele edeceklerini de sözlerine ekledi. TÜSAF Yönetim Kurulu Üyesi Meral Jale Bayav da kârsızlık söylemlerinin mesleğe yeni atılacak öğrencileri umutsuzluğa düşürmemesi gerektiğinin altını çizerek, “Yanlış politikalarla yürümediğiniz sürece kazanç sağlayabilirsiniz” dedi. Sigortacının insan ilişkilerinde aktif olması gerektiğini belirten Bayav, giyim kuşamın, ses tonunun, kurulan cümlelerin, hareketlerin ve bakışların karşı tarafı etkilediğini bu nedenle güven hissini sigortalıya geçirmek gerektiğini söyledi. Bayav, “Hizmet satmak zordur, bu zoru başarırsanız kendinizle gurur duyabilirsiniz” diyerek sözlerine son verdi.


tsrsb   dask   sigortacili   sigorta_gov   tsev    sigorta bilgi merkezi    sigorta tahkim komisyonu    guvencehesabi

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: