Sektörden Haberler

Kara Kartal, Sompo Japan güvencesinde

Sompo Japan Sigorta Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı’nın yeni sezonda da isim sponsoru oldu. Sompo Japan, ayrıca Vodafone Arena’yı ve statta maç izleyecek tüm taraftarları kapsamlı ürünleri ile de tam güvence altına aldı.

Devamını oku...

Trafik sigortası bağımlısı acenteler gelecekte zorlanacak

Ergo Türkiye CEO’su Theo Kokkalas, “Gelecekte trafik sigortasında acente dışı dağıtım kanalları ortaya çıkacak. Trafik sigortası bağımlılığı olan acenteler gelecekte zorlanacak” diye konuştu.

Devamını oku...

Acenteler STK’ları ile hareket etmeli

HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu:

Sigorta pazarındaki şirketlerin zorunlu sigortaları kendi sitelerinden satmaya başlaması durumunda acentelerin bundan büyük zarar göreceğini belirten HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu “Böyle bir durumla karşılaşmamak için acentelerin bir arada ve güçlü STK’ları ile şimdiden çalışmaları gerekmektedir” dedi.

Devamını oku...

Bu kasko dondurulabiliyor!

Unico Sigorta Genel Müdürü Cenk Tabakoğlu


Unico Sigorta’nın yeni ürünü UniKasko ile müşteriler araçlarını kullanmadığı dönemde kasko sigortalarını durdurabiliyor. İlk 50 bin kişinin, 3 ay boyunca 9 TL ödeyerek sahip olabileceği ürün, istendiğinde poliçeyi iptal etme fırsatı da sunuyor.

Devamını oku...

‘Zorunlu poliçelerin takibi yapılmalı’

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, zorunlu poliçelerin takibinin yapılması ve sağlam kontrol mekanizmalarının kurulması gerektiğini söyledi.

Devamını oku...

‘Dijital satış dönemini acentelerimizle birlikte yaşayacağız’

Sompo Japan Sigorta Acenteler Satış Yönetimi ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Murat Dişçi, dijital satış dönemini acenteleriyle birlikte yaşayacaklarını söyledi.

Devamını oku...

Acenteler Yaptığı İşe Çok Önem Vermeli

HDI Sigorta Adana Bölge Müdürü

NİHAN BAKMAZ

Şirketler için ideal acente, yıllık belirli bir hacimde üretim yapabilen ve bu üretimin trafik ve kasko dışında diğer ürün gruplarında da dengeli üretim yapabilen acentedir. Liyakat, temsil kabiliyeti, bilgi, donanım ve kültürel özellikler de önem arz etmektedir.
Temsil kabiliyeti çok önemli, bunun için de temsil edebilecek acenteleri seçmek ve onları hem teknik anlamda hem de kurum kültürü anlamında eğitmek şirketlerin ana prensibi olmalıdır. Acentelerin çok sık şirket değiştirmeleri ve çok fazla şirketle çalışıyor olmaları şirketlerin teknik eğitim yapma iştahlarını azaltmaktadır. Daha çok yapılan toplantılar, şirket acente ilişkisini geliştiren ve acentelerin şirketi sahiplenmesini yaşatan toplantılardır. Bizim için acentelik ilişkisi çok önemlidir. Acentelerimizin her zaman yanında olmaya ve şirket içinde yarattığımız ve yaşattığımız aile kavramını acentelerimizde de daha da geliştirebilmek için formal ve informal toplu acente toplantılarımız en önemli organizasyonlarımızdandır.

Devamını oku...

Önceliğimiz Temsil Yeterliliği, Sonra Üretim

Doğa Sigorta Antalya Bölge Müdürü

TAMER EVRENSEL

Öncelikle acente, insanların olabilecek risklerini belli bir prim karşılığında teminat altına alınmasına aracılık ettiğinin bilincinde olarak sigorta kültürünün yaygınlaşması için emek sarf etmeli. Sigortacılığın sadece, tek düze zorunlu sigortalardan ibaret olmadığını düşünürken, risk analizini de en iyi şekilde yaparak doğru fiyatla tüm branşlarda faaliyet göstermeli. Sigortalılarının hak ve menfaatlerini korurken, iş ortağı olduğu sigorta şirketinin/şirketlerinin de hak ve menfaatlerini aynı değerde korumalı, kendisine vekaleten verilen yetkiler çerçevesinde meslek etiğine uygun davranarak mesleki değerlere önem vermeli. Elbette ki öncelik; ifade ettiğimiz gibi, meslek etiğine uygun davranması mesleki değerlere önem vermesiyle birlikte, şirketimizi en iyi şekilde temsil edebileceğine inanmamız gerekiyor. Bununla birlikte ruhsatımızın bulunduğu ve faaliyet gösterdiğimiz tüm branşlarda üretim yapılmasını bekleriz.

Devamını oku...

Çapraz Satış Alternatiflerini Değerlendirmeniz Gerekiyor

Liberty Sigorta Akdeniz Bölge Müdürü

ECE ÜLKEN

Şirketlerin istediği acente profilinde üç ana değer esas olarak belirlenmektedir. Büyüme, karlılık, müşteri portföyü ve ilişkileri. Acentenin yıllar itibari ile sürekli reel anlamda büyüyen, yaptığı işten kendisi ve çalıştığı şirkete para kazandıran, portföyünü yenilikçi ürünlerle şekillendiren ve müşterilerinin portföyünde ortalama kalış sürelerinin uzun soluklu olduğu bir yapıda olmadır.

Devamını oku...

Mesleki Donanıma Sahip Olunmalı

Türk Nippon Sigorta Satış & Pazarlama Grup Müdürü

YASEMİN ÖZEL

Daha önceleri, evde oturup iş arayan, askerden yeni gelen çocuğuna iş kurmaya çalışan, ek iş yapmak isteyen herkesin tercihi sigorta acenteliği yapmaktı. Ama geçen yıllarla birlikte tüketici nezdinde, acenteye bakış yasal düzenlemeler ve mesleki şartlarla birlikte değişti. Artık acentelerimiz, profesyonel anlamda mesleğe gönül vermiş, bilgili, donanımlı, fiziki şart ve koşulları yerine getirmiş saygın meslek mensuplarıdır. Acentelerimizin her biri profesyonel anlamda sigortacılığa gönül ve emek vermiştir.

Devamını oku...


tsrsb   dask   sigortacili   sigorta_gov   tsev    sigorta bilgi merkezi    sigorta tahkim komisyonu    guvencehesabi

Showcases

Background Image

Header Color

:

Content Color

: